اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

عملیات شجاعانه فارس 3 – 70 هزار نفر از آوارگان جنوب نوار غزه از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، امارات متحده عربی از طریق بازوی انسان‌دوستانه خود، عملیات شجاعانه فارس 3 را ادامه داده است؛ کمپین ارائه آب آشامیدنی سالم به خانواده‌های فلسطینی آواره در جنوب نوار غزه. تعداد مستفیدان به بیش از 70 هزار نفر رسیده است، با هدف تأمین آب برای آنها در شرایطی که محافظه‌های نوار غزه با تخریب زیرساخت‌های آب و فاضلاب در نتیجه جنگ دست و پنجه نرم می‌کنند.

با همکاری اداره آب و داوطلبان عملیات شجاعانه فارس 3، مخازن آب در مناطق آواره‌نشین در سراسر جنوب نوار غزه تجهیز و توزیع شده است. این مخازن روزانه پر می‌شوند تا دسترسی خانواده‌های آواره به آب تسهیل شود، چرا که شهرداری‌های نوار غزه توانایی ارائه خدمات اساسی از جمله آب به شهروندان را ندارند و این امر باعث بحران انسانی شده است.

امارات در مراحل اول و دوم، 6 ایستگاه آب شیرین‌کن را راه‌اندازی و به آوارگان در محافظه‌های رفح و خان یونس متصل کرده است. همچنین مخازن آب در مناطق مختلف جنوب نصب شده است تا هزاران آواره از این پروژه‌های حیاتی که بزرگ‌ترین عملیات امدادی در نوار غزه هستند، بهره‌مند شوند. 13 مخزن آب آشامیدنی سالم نیز نصب شده که روزانه 116 هزار لیتر آب در آنها ریخته می‌شود. همچنین تعدادی خودرو برای تسهیل دسترسی خانواده‌های آواره به آب در نظر گرفته شده است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا